dinsdag 17 januari 2017

Bruynzeel Rijksmuseum Kleurpotloden


Van Bruynzeel Sakura ontving ik dit blik kleurpotloden.
  ... als eerste mijn hartelijke dank hiervoor...



Een mooi blik met 50 heldere frisse kleuren.
Ben benieuwd hoe ze kleuren.










Deze eerste afbeelding heb ik gekleurd met de potloden.
De potloden geven fijn kleur af.
Mooie heldere kleuren.

In deze plaat verder geen speciale technieken toegepast pet de potloden.











In deze kleurplaat heb ik de kleuren geblend met het witte potlood en ook met een kleur uit dezelfde tint.
Dit werkte perfect. De rand heb ik gedoezeld met geurloze terpentine ook dit werkt perfect voor de kleuroverloop. Zoals je kan zien zijn het wax potloden dus bij meerder laagjes krijg je een super effect.











Mijn conclusie over deze kleurpotloden,

  1. 50 mooie heldere kleuren
  2. Fijne kwaliteit
  3. Heel veel mogelijkheden
  4. Redelijke prijs.
Ik vind het alleen jammer dat je de potloden niet per kleur apart bij kan kopen..
Want door de zachte kern moet je wel vaker slijpen als je met precisie werk bezig bent.
Volwassen kleuren gaat ook veelal om heel veel details.

Dus ik hoop dat de potloden ook met de tijd los verkocht gaan worden, en zelfs hoop ik dat ze nog meer kleuren gaan uitbrengen.
Ik denk dat Bruynzeel met het uitbrengen van deze serie kleurpotloden een gat in de Nederlandse markt kan gaan opvullen. Aangezien deze potloden voor veel meer mensen bereikbaar zijn.

Dus ik daag Bruynzeel uit om een mooie houten kist met meer kleuren uit te brengen en die wil ik dan met alle liefde testen 😇😇😇
Deze potloden zijn te koop bij oa. Bruna en bij Bol.com voor €24,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten