maandag 10 april 2017

Zwoele zomeravonden



Van BBNC Uitgevers ontving ik dit prachtige                             boek.
... Als eerste daarvoor mijn hartelijke dank...




Het is alweer zo een prachtig exemplaar zoals we gewend zijn van de boeken van Hanna Karlzon. Mooi gebonden. Een lust voor het oog en voor je kleurboeken kast.
Ik kan niet wachten om hierin te mogen kleuren.













Als eerste ga ik met deze dame aan de slag.
Ik wil haar heel graag kleuren met potlood. Want wat kleurt dit boek toch heerlijk.
Je kan droog doezelen, je kan blenden met geurloze terpentine.. Alles werkt gewoon in dit boek.
Het is mooi dik papier wat ook heel mooi blijft en de kleuren heel goed opneemt. De achtergrond heb ik met pastelkrijt gedaan.













Als tweede kies ik voor deze prachtig plaat.
Ik wil hier mijn Wink of Stella Brush markers uitproberen. En oh wat gaat dit lekker ook drukken ze niet door. Je kan ze met een gerust hart in je prachtige boeken gebruiken. Ook heb ik in deze plaat wat potlood gebruikt. Op deze plaat heb ik 1 hoekje maar licht bewerkt met pastelkrijt. Ik vond dat dit genoeg was voor deze plaat.










Als derde plaat heb ik voor deze lieverds gekozen.
Ik heb hier allerlei materialen in verwerkt.
Stiften, potlood, Wink of Stella Brush.

Alles ging zoals gewoonlijk prima in dit boek.
Bij mij is niets doorgedrukt. 












Dit boek is in mijn ogen echt een aanrader. Er staat een diversiteit aan kleurplaten in.
Alles is mooi getekend en afgewerkt.
Via You Tube is een filmpje te bekijken van dit prachtige boek om zo een impressie te krijgen wat er allemaal voor tekeningen in staan.

Dit prachtige boek is oa. te koop bij BBNC Uitgevers en bij Bol.com  voor  14,99 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten