donderdag 30 maart 2017

Het zevende enige echte mandalakleurboek

Het zevende enige echte mandalakleurboek


Van BBNC Uitgevers ontving ik het zevende enige echte mandalakleurboek thuis.

..Daarvoor als eerste mijn dank..


Het is een prachtig boek weer. Het is wel groot dus niet zo handig om mee te nemen. Maar je kan er dus wel lekker je creativiteit in kwijt.
Lekker dik papier.. hoewel ik alle delen heb had ik er nog nooit in gekleurd, vond mezelf nog niet goed genoeg. 













De allereerste plaat die ik gekleurd heb, heb ik met potlood gedaan en gedoezeld wat ging dit lekker zeg.






















De tweede plaat heb ik met stabilo stiften gedaan. Ook hier geen problemen. Ging net zo fijn.











  






Voor de derde plaat heb ik deze gekozen om met aquarel te kleuren. Ook het werken met water gaf op dit papier totaal geen problemen.








Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit boek, ik ben dan ook van plan om zodra ik er tijd voor heb de eerdere delen te gaan kleuren. Hier zal ik dan natuurlijk ook een review over schrijven.

Dit boek is oa. te koop bij BBNC Uitgevers voor de prijs van €12,50





Geen opmerkingen:

Een reactie posten